Circular Setembre
Organització: la Trobada es farà en format virtual i comptarà amb assistència tècnica de l’IEC que ajudaran i acompanyaran als organitzadors de les taules i als ponents a emprar l’aplicació informàtica Zoom.
Programa: podeu trobar adjunt el programa provisional de la Trobada. (Per favor, si detecteu qualsevol errada, no dubteu comunicar-la).
Inscripcions: considerant que la Trobada serà organitzada en format virtual, informem que no hi haurà quota d’inscripció. Per favor, empleneu el següent formulari: https://www.iec.cat/jornades/trobada2020schct.asp?idiomaid=1
Participants: és molt important enregistrar-se emprant el formulari online abans del 15 d´octubre (en cas contrari no podrem incloure la comunicació al llibre de resums).
Públic general: les persones que no presenten comunicacions i participen com a assistents, poden registrar-se en qualsevol moment (fins i tot durant la Trobada).
– S’enviaran certificats d’assistència i/o comunicació a les persones que els demanen després de la Trobada.
Modalitats:
-S’han establert dues formes de participació (si és necessari, els/les organitzadors/es de taula poden plantejar un escenari alternatiu que s’adapte millor a les seues necessitats)-
-Molt important: per favor, comproveu al programa el temps assignat a la vostra taula.
Modalitat A: [vídeos previs (10 min. Max) + debat/discussió a la Trobada]
-la comunicació serà enregistrada prèviament i els/les autors/es enviaran la seua gravació abans del congrés, els vídeos tindran una durada màxima de 10 minuts.
-El dia de la Trobada no caldrà fer una presentació del contingut, que haurà sigut previsualitzat per tots els participats en la Trobada que ho desitgen. Per tant, caldrà que els organitzadors de taula facen un treball organitzatiu previ per a estimular la discussió i generar el debat més adient
-Es donaran noves instruccions amb recomanacions i informació d´ajuda per a enregistrar i enviar els vídeos als organitzadors.
-Aquests continguts tindran un accés restringit als participants en la Trobada.
Modalitat B: [presentació de cada comunicació a la Trobada, 10 min.]
-en aquest cas no caldrà gravar i enviar prèviament la comunicació, els dies de Trobada es farà la presentació i també es respondran els dubtes plantejats juntament amb les qüestions o debat que poden encetar els organitzadors.
-les taules amb modalitat B tenen assignat 10 minuts per cada presentació. els/les organitzadors/es de taula poden distribuir aquest temps com consideren adient (per exemple donant 5 minuts a les presentacions i acumulant els 5 minuts restants per a debat/preguntes finals).
Altres qüestions:
-Els enllaços de les sessions inaugurals i cloenda, així com de totes les taules seran anunciats abans de la Trobada. El procediment per a visualitzar les sessions serà molt senzill, només caldrà disposar d’accés a internet, en tot cas es preparà un document d’ajuda.
-Està prevista que la Trobada siga accessible a la major quantitat de públic possible, sempre que estiga inscrit. Tant els ponents com el públic inscrit tindrà accés als enllaços de les diferents taules, així com als materials previs penjats prèviament.
-La Trobada no tindrà sessions paral·leles, però està prevista obrir unes sales online de reunió. Aquestes estaran obertes tant durant les presentacions com a les pauses i permetran aportar idees addicionals, continuar debats generats a les taules, incloure enllaços o referències bibliogràfiques, enviar salutacions i, en general, interactuar amb molta més llibertat que al xat de sala de presentacions.
Alacant, 17/09/2020, la Comissió Organitzadora de la XVI Trobada d’Història de la Ciència i de la Tècnica.